Reklamacje i zwroty

Reklamacja


1. Reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres:

Lens-Shop Sp. z o.o.
Firma Bezokularow.pl S.A.
ul. Wrzesińska 44
62-200 Gniezno

Do wypełnionego formularza reklamacyjnego należy dołączyć wadliwy produkt  ( soczewki w pojemniczku zamoczone w płynie ), blistry z soczewek lub opakowanie zbiorcze oraz paragon.

2. Reklamacją zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku kiedy wadliwy produkt będzie musiał zostać poddany ekspertyzie, termin ten może się wydłużyć, o czym poinformujemy mailem lub telefonicznie.

3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy nowy produkt wolny od wad lub zwrócimy pieniądze za wadliwy produkt.


W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami:

poprzez e-mail: kontakt@lens-shop.pl

lub telefonicznie pod numerem 71 3547634.

 

Zwrot

Klient może dokonać zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest otrzymanie pełnowartościowych, oryginalnie zapakowanych produktów.

Przed wykonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:

poprzez e-mail: kontakt@lens-shop.pl

lub telefonicznie pod numerem 71 354 76 34.

 

 

Pobierz formularz reklamacyjny: pobierz
Pobierz formularz zwrotu: pobierz