Reklamacja
1. Reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres:
Lens-Shop Sp. z o.o.
Firma Bezokularow.pl S.A.
ul. Podkomorska 5
62-200 Gniezno
Do wypełnionego formularza reklamacyjnego należy dołączyć wadliwy produkt ( soczewki w pojemniczku zamoczone w płynie ), blistry z soczewek lub opakowanie zbiorcze oraz paragon.
2. Reklamacją zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku kiedy wadliwy produkt będzie musiał zostać poddany ekspertyzie, termin ten może się wydłużyć, o czym poinformujemy mailem lub telefonicznie.
3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy nowy produkt wolny od wad lub zwrócimy pieniądze za wadliwy produkt.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami:
poprzez e-mail: kontakt@lens-shop.pl
lub telefonicznie pod numerem 22 113 44 46
Zwrot
Klient może dokonać zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest otrzymanie pełnowartościowych, oryginalnie zapakowanych produktów.
Przed wykonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:
poprzez e-mail: kontakt@lens-shop.pl
lub telefonicznie pod numerem 71 354 76 34.
Pobierz formularz reklamacyjny: pobierz
Pobierz formularz zwrotu: pobierz